Monday, May 18, 2009

CATATAN GILA-GILA - Aiya Tok Lajib

Monday, May 18, 2009
Lagu asal bertajuk ‘Aiya Cik Siti’ yang dipetik dari filem Allahyarham Tan Sri Dr P Ramlee yang berjudul Ali Baba Bujang Lapok.

Jom layan!!!

Aiya Tok Lajib

Khairy:
Aiya Tok Lajib
Losmah punya laki
Lu apa pasat
Bikin ini macam???

Gua Ketua Pemuda
Talak jadi menteli
Itu anak Madey
Jadi timbalan menteli

Najib:
Marilah Khairy
Mari sayang
Ikutlah saja
Jangan banyak tanya

Kalau nak senang
Jangan banyak cakap
Nanti gua tangkap
Sumbat lu dalam lokap

Khairy:
Aiya Tok Lajib
Losmah punya laki
Lu sulah bikin
Gua manyak malu

Lu sulah buat
‘Future’ gua gelap
Macam olang Habsyi
Negeli Alab

Najib:
Marilah Khairy
Mari sayangJ
angan menangis
Jangan bising-bising

Nanti gua kasi
Lu hisap puting
Baru lu tau
Padan lu punya muka

Kahiry,
Jaga depan ada PR…

Mana…

Lompat…
Aiyaaa…

Lompat…
Aiyaaa…

Lompat Khairy lompat…
Aiyaaaaaaaaaaaa…….

Khairy:
Aiya Tok Lajib
Losmah punya laki
Lu jangan takut
Gua tak belani lompat

Gua bukan macam
Pelak punya YB
Itu tiga ekoq
KATAK BANYAK BANGSAT!!!

Sumber asal: http://kerajaanrakyat.com/?p=6030

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket