Monday, May 18, 2009

BERITA BODO-BODO - SATU MALAYSIA tunggu

Monday, May 18, 2009
Anifah wajar dedah semua tawaran pembangkang: Zahid - BHeran

KUALA LUMPUR: Menteri Luar, Datuk Anifah Aman diminta mendedahkan pelbagai tawaran lain yang pernah dibuat pihak pembangkang kepadanya selepas diumpan menjadi Timbalan Perdana Menteri pada 2008 lalu.

Menteri Pertahanan yang juga Naib Presiden Umno, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, berkata melalui pendedahan itu rakyat dapat menilai pendirian sebenar pembangkang dalam memenuhi cita-cita politik mereka. “Kalau mereka lakukan (buat tawaran), mereka katakan mereka beretika, tapi kalau kita lakukan mereka kata kita tak beretika.

“Saya harap dalam perkara ini Datuk Anifah mendedahkan banyak lagi perkara yang telah berlaku ketika beliau tidak menerima tawaran sebagai Timbalan Menteri. “Pada masa itu kononnya Anifah merajuk dan ketika itulah pakatan pembangkang mengambil peluang untuk menawarkan pelbagai, termasuk jawatan kedua tertinggi di negara kita.

Kah...Kah...Kah...Dedah jangan tak dedah...Bagi keluar semua fitnah...Kah...Kah...Kah...
Kah...Kah...Kah...Kalau betul ada tawaran kenapa sekarang baru sebok nak bagitahu....Kenapa tak sebulan dahulu...Kah...Kah...Kah...
Oit...Mangkuk...Tak kan tunggu Obama bagi perutusan tahniah dekat Mat Mongol baru sebok nak dedah...Kah...Kah...Kah...
Kah..Kah..Kah..SATU MALAYSIA tengah tunggu mangkuk ni akan dedah apa lagi...Kah...Kah...Kah...
Kah...Kah...Kah..SATU MALAYSIA nak tengok mangkuk ni kena saman sampai tinggal seluar dalam...Kah...Kah...Kah...
Kah...Kah...Kah...SATU MALAYSIA mesti tunggu kes ini...Sebab mesti ada saksi tak mahu masuk mahkamah sebab telur dah hilang...Kah...Kah...Kah...
Kah...Kah...Kah...SATU MALAYSIA akan tengok siapa bakal menjadi kambing hitam...Kah...Kah...Kah...

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket