Friday, May 15, 2009

BERITA BODO-BODO - Lembu ni tak tahu apa-apa

Friday, May 15, 2009
Anifah Bidas Anwar Kerana Tidak Beritahu Perkara Sebenar

WASHINGTON, 15 Mei (Bernama) -- Menteri Luar Datuk Anifah Aman membidas Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana tidak menceritakan keadaan sebenar mengenai Malaysia dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

"Anda tahu, kami mempunyai kepercayaan teguh terhadap sistem kehakiman kami. Mengenai Anwar Ibrahim, kita amat mengenalinya. Lebih atau kurang, apa yang dia (Anwar) telah nyatakan khususnya di luar negara, banyak perkara yang diperkatakan adalah tidak benar.

"Dia telah berulang kali menyatakan sebelum pilihan raya bahawa dia akan memberikan bukti dan namun sehingga hari ini, dia tidak memberikan apa-apa," katanya ketika menjawab soalan seorang wartawan pada sidang akhbar bersama dengan Setiausaha Negara Amerika Syarikat, Hillary Clinton, di sini, Khamis.

Kah...Kah...Kah...SATU MALAYSIA tahu video kes VK Lingam bukan cerita dari filem Hindustan...Kah...Kah...Kah...
Kah...Kah...Kah...SATU MALAYSIA tahu kes Tribunal Tun Salleh Abbas bukan dari cerekarama Melayu...Kah...Kah..Kah...
...Hanya orang bodoh sahaja yang arahkan buat Suruhanjaya Diraja...Kalau video correct...Correct....Correct... bukan bukti krisis undang-undang...Kah...Kah...Kah....
Oit
...Suruhanjaya Diraja untuk siasatan kes VK Lingam apa cerita...Tak kan Correct...Correct...Correct....sahaja...Kah...Kah...Kah...
Kah...Kah..Kah...
Dahlah rakyat makin ramai bodoh...Dapat pulak menteri lembu...Kah...Kah...Kah...

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket