Friday, April 24, 2009

BERITA TIPU RAKYAT - 'Grand design' lembu

Friday, April 24, 2009
"Grand design" media asing mahu jatuhkan Najib - Rais - Mstar

MELAKA: Tohmahan yang dikeluarkan oleh media asing terhadap kepimpinan baru Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mempunyai tujuan tertentu untuk menjatuhkan beliau atau satu "grand design".

Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim berkata, perbuatan media itu bukan satu perkara baru kerana mereka pernah menggunakan taktik yang sama tetapi gagal sewaktu Tun Dr Mahathir Mohamad menerajui kepimpinan negara.

"Media asing itu akan menggunakan pelbagai istilah mengaitkan pelbagai kelakuan (Perdana Menteri) yang kononnya tidak boleh diterima (oleh pihak tertentu)," katanya kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Bacaan Yasin dan Tahlil buat bekas Timbalan Perdana Menteri Allahyarham Tun Abdul Ghafar Baba, di Masjid AnNur di Peringgit di sini malam tadi.

Menurut Rais, Najib telah dikaitkan dengan "undang-undang" kononnya boleh mencemarkan nama baik beliau oleh beberapa pihak termasuk pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR). "Sedangkan dakwaan itu hanya kosong semata-mata oleh media sama ada di Eropah atau di Amerika Syarikat," katanya yang percaya dakwaan terhadap Najib itu akan berakhir begitu sahaja.

Kah...Kah...Kah...Seekor lembu lagi telah berjaya ditemui...Kah...Kah...Kah...
...Masa Madey...Bakar jambatan...Join Semangat 46...Kah...Kah...Kah...
...Masa Pak Lah...Jadi menteri...Bodek Pak lah...Kah...Kah...Kah...
...Masa Mat Mongol...Jadi menteri...Bodek Mat Mongol...Kah...Kah...Kah...
...Kerja lembu ni...Bodek...Bodek...Bodek...Ambik Phd buat tesis bodek ke...Kah...Kah...Kah...
...Oit lembu...Kalau media asing tak betul...Mengapa tak berani saman...Kah...Kah...Kah...
...Macam bekas boss Semangat 46 dulu berani saman akhbar UK The Sunday Times dan The Telegraph...Kah...Kah...Kah...
Kah...Kah...Kah...Cukuplah setakat bodohkan diri dan anak beranak...Jangan nak bodohkan SATU MALAYSIA...Kah...Kah...Kah.....

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket