Monday, March 30, 2009

'Selangor, Perak jadikan iktibar'

Monday, March 30, 2009
NAIB Presiden Umno, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal akan berkongsi pengalaman pahit yang dialami rakyat Sabah, ketika Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan dulu, dengan pengundi di Dewan Undangan Negeri (DUN) Batang Ai.

"Kita di Sabah ada pengalaman pahit ketika Anwar menjadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, termasuk di kawasan Parlimen saya sendiri yang dijanjikan bekalan air tapi tidak dikotakan," katanya.

Apa yang berlaku di Perak, sehingga mesyuarat DUN diadakan di bawah pokok, jangan sampai berlaku di sini. Jangan sampai sidang DUN terpaksa diadakan di tepi sungai pula.

Jangan hanya dengar janji kosong semata-mata. Pilih kerajaan yang boleh berkhidmat, bukan yang sudah terbukti gagal ketika diberi peluang menjadi wakil rakyat," katanya.

...Nih baru betul munkee bebal...Kawasan sendiri takde air salahkan orang lain...Hahaha...
...Padan sangat PEKEMBER dapat naib presiden macam gini... Munkee bebal...
...Keje nak menipu.. melanun... menyamun...Rakyat dah tak bebal macam munkee bebal...Yang tinggal bebal puak munkee jer...
Janji kosong kerajaan Babi Negara berapa dekad... Cukup le kau seorang je bebal... Jangan kau nak bebalkan orang lain...

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket