Tuesday, March 24, 2009

'Saya perlu lepasi dua ujian awal'

Tuesday, March 24, 2009
Barisan Kabinet, ucapan sulung bukti penerimaan rakyat: Najib

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Razak berkata, beliau perlu melepasi dua ujian pertama sebaik mengambil alih teraju kepemimpinan negara daripada Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi yang akan memastikan sama ada kerajaan pimpinannya diterima rakyat. Timbalan Perdana Menteri yang juga Timbalan Presiden Umno berkata, dua perkara itu ialah pembentukan Jemaah Menteri dan ucapan sulung sebagai Perdana Menteri, sama ada menerima reaksi positif rakyat atau sebaliknya.
Saya akan diuji dengan dua perkara, iaitu susunan Jemaah Menteri yang baru, sama ada ia akan diberi harapan oleh rakyat. Yang kedua, ucapan sulung sebagai Perdana Menteri, apa agendanya. “Jika kedua-dua perkara itu boleh diterima dengan baik oleh rakyat, saya percaya rakyat akan bersama-sama kita. Jika tidak, parti dan kerajaan akan menghadapi laluan amat sukar,” katanya.

.. ooii ni jer ke.. bersihlah nama tak terlibat dengan C4.. tuh rakyat nak tau... betul ke tak terlibat dengan Altantuya.. Satu dunia dah tau... Eurocopter.. Scorpene.. dan banyak lagi.. lu ingat ni cerita Planet of the Apes ke.. Apa le kera jubur merah ni bikin malu sama ana punya negara jer..
.. nanti boleh buat cerita Planet of the Apes versi baru.. boleh meletup cam slumdog millionaire.. hahaha..

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket