Saturday, May 2, 2009

BERITA TIPU RAKYAT - Siapa mangkuk ini?

Saturday, May 2, 2009
'Anwar pengaruhi pemilihan Pas' - BHeran

Zulkifli dakwa Penasihat PKR 'tanam' ideologi panjangkan agenda perjuangan

KUALA LUMPUR: Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim didakwa cuba mempengaruhi keputusan pemilihan Muktamar Pas, bulan depan dengan menyokong kumpulan tertentu yang cenderung kepada pemikiran politiknya. Bekas rakan Anwar yang juga Pengerusi Pertubuhan Pergerakan Perpaduan Islam, Datuk Zulkifli Mohamad, berkata Anwar berusaha mempengaruhi dan memenangkan pemimpin tertentu Pas yang menyokong kepada ideologinya.

Apa yang saya tahu, Anwar sudah 'menanam' pemimpin kanan tertentu dalam parti Pas untuk memanjangkan agenda perjua-ngannya, selain menjadi perantara antara Pas dan Anwar. "Pemimpin Pas ini disokong Anwar untuk menyebarkan pengaruhnya di kalangan orang Pas yang pro-Endorgan, yang menyokong Anwar dengan menentang sebarang usaha perpaduan dengan Umno," katanya kepada Berita Harian.

Kah..Kah...Kah..Mangkuk ni siapa...Abu Jahal...Abdullah bin Ubai...Abu Lahab...Sahabat baru Mat Mongol...Ultraman...Gaban...Kah...Kah...Kah...
Oit...Berapa banyak duit dapat jadi jurucakap puak gerombolan...Kah...Kah...Kah...
Oit..Banyak ke dapat projek puak gerombolan bagi...Kah...Kah...Kah...
...Lepas ni bolehlah renovate rumah...Beli kereta baru....Dapat bini baru...Kah..kah..Kah...
Kah...Kah...Kah...Bekas apa...Bekas rakan...Kah...Kah..Kah...
...Orang dah tak main bekas...Bekas ni...Rakyat suka yang fresh...Puak gerombolan je yang suka yang bekas...Bekas ni...Kah..kah...Kah...
...Kalau tak percaya tanya Mat Mongol...Bik Mama tu bekas apa...Kah...Kah...Kah...

1 comments:

abgBro said...

awat la akhir2 ni byk sgt ngo2 simpati sgt dgn pas nie?? salah ke anwar lebarkan pengaruh dia? yg hangpa risau sgt kerjasama pas/meno ape kes? oii umno ni kat pusat jer sembang bersatu kat bwh ni kg2 org pas/pr dianak tiri kan dh lama dah..jgn duk lebung lah di sebalik nama perpaduan islam!

Post a Comment

 
Design by Pocket