Saturday, April 4, 2009

BERITA GILA-GILA - Tiada lagi kabinet lama

Saturday, April 4, 2009
Rombakan kabinet Rabu ini?



Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dijangka mengumumkan penubuhan kabinet baru Rabu ini.Malaysiakini dimaklumkan mengenai perkara itu oleh sumber-sumber yang rapat dengan pejabat perdana menteri.

Najib mengangkat sumpah sebagai perdana menteri Malaysia keenam di Istana Negara pagi ini.Difahamkan, rombakan kabinet itu akan mencerminkan barisan kepimpinan Umno yang dipilih dalam perhimpunan agung Umno bulan lalu.

Ekoran itu, tercetus spekulasi mengenai beberapa menteri kabinet Abdullah akan digugurkan oleh Najib.Mereka termasuk Menteri Pelancongan Datuk Azalina Othman Said; Menteri Pembangunan Luar Bandar, Tan Sri Muhd Muhamad Taib; Menteri Luar, Datuk Seri Rais Yatim dan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar.Manakala Datuk Shafie Apdal yang menang jawatan naib presiden Umno bulan lalu dijangka dipindahkan ke kementerian pertahanan.

...Tak ada lagi menteri malancong yng berang dengan SPRM...Tak ada lagi mi spik no inglis... Tak ada Dr undang-undang ISA... Takde lagi menteri botak yang tak fikir apa-apa...Hahaha..
...Selamat tinggal kabinet lama...Hahaha...Tapi yang pasti rasuah akan terus membarah...Kesian rakyat...

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket