Monday, April 20, 2009

BERITA BODO-BODO- Alasan untuk letak jawatan daripada menjadi wakil rakyat

Monday, April 20, 2009
Kekosongan disengajakan? SPR syor kaji undang-undang pilihan raya kecil - MStar

PETALING JAYA: Sudah mula wujud trend kekosongan disengajakan untuk diadakan pilihan raya kecil? Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) berpendapat undang-undang pilihan raya perlu dipinda bagi mengelakkan kekosongan kerusi sama ada Dewan Undangan Negeri (DUN) ataupun Parlimen sengaja dicetuskan bagi memenuhi kepentingan politik parti atau pun individu tertentu.

Sambil melihat sudah wujud trend beberapa kekosongan sejak Ogos lalu sengaja diadakan, Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wan Ahmad Wan Omar berkata, soal peribadi dan masalah dalaman parti tidak harus dijadikan alasan untuk berhenti daripada menjadi wakil rakyat.

Kah..Kah...Kah..Selayaknya dipanggil lembu SPR...Kah...Kah...Kah...
...Alasan untuk berhenti jadi wakil rakyat....
...Saya terlibat dalam kes Altantuya...Kah...Kah...Kah...
...Saya terlibat dalam komisyen pembelian jet berjuang...Kah...Kah...Kah...
...Saya terlibat dalam komisyen pembelian scorpene...Kah...Kah...Kah...
...Saya didapati bersalah dalam politik wang...Kah...Kah...Kah...
...Saya tolong bini songlap duit BALQIS...Kah...Kah...Kah...
...Saya tak nak natang MB Tranung...Kah...Kah...Kah...
...Yang terbaru saya kena saman RM63 juta...Kah...Kah...Kah...
Kah...Kah...Kah...Lembu SPR...Kah...Kah...Kah...

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket