Friday, May 8, 2009

BERITA TIPU RAKYAT - Mat Mongol kaki lebong

Friday, May 8, 2009
Najib Mahu Pemimpin Berterus Terang Dengan Rakyat

KUALA LUMPUR, 7 Mei (Bernama) -- Sambil mengakui pentingnya kerajaan mendapat kepercayaan rakyat, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata satu daripada cara terbaik memenangi hati mereka ialah dengan berterus terang."Beritahu mereka perkara sebenar. Jika kita capai kejayaan, beritahu kepada mereka bahawa dasar-dasar kita adalah betul.

Jika dasar tidak berkesan, kita harus berani memberitahu mereka bahawa kita membuat kesilapan tetapi kita ingin membaiki keadaan. Saya rasa rakyat akan menghargainya."Walaupun kita berada dalam kerajaan, kita adalah manusia biasa, dan manusia sentiasa membuat kesilapan. Yang penting ialah bukannya kita hendak membuat kesilapan tetapi bagaimana kita sedar daripada kesilapan itu.

Semoga kita tidak melakukan banyak kesilapan."Bagaimanapun ada kalanya, disebabkan suasana yang berubah, kita dapati dasar atau keputusan kita adalah tidak tepat. Tetapi apabila kita sedar dasar dan keputusan itu tidak betul, kita perlu berlaku jujur dan beritahu rakyat," kata Perdana Menteri.

Kah...Kah...Kah...Cuba berterus terang dengan rakyat...Siapa arahkan Altantuya dibunuh...Kah...Kah...Kah...
Kah...Kah...Kah
...Cuba berterus terang dengan rakyat..Kenapa Perak ada 2 orang MB...Kah...Kah...Kah...
Kah...Kah...Kah...Cuba berterus terang dengan rakyat..Mengapa dasar PPSMI yang kalut tetap nak diteruskan juga oleh kerajaan walaupun rakyat tak setuju...Kah...Kah...Kah...
Kah...Kah...Kah...Cuba berterus terang dengan rakyat...Slogan SATU MALAYSIA sebenarnya kroni dan tembolok sendiri diutamakan...Rakyat terus dilupakan...Kah..Kah...Kah...
...Tak payahlah nak cerita terus terang...SATU MALAYSIA dah tahu sebenarnya Mat Mongol kaki lebong...Kah...Kah...Kah...

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket