Monday, April 27, 2009

BERITA TIPU-TIPU - Natang sarkis Tranung

Monday, April 27, 2009
Hanya rakyat boleh nilai saya - Ahmad Said - Mstar

HULU TERENGGANU: Menteri Besar Terengganu Datuk Ahmad Said berkata hanya rakyat yang boleh membuat penilaian sama ada beliau berjaya atau gagal dalam menerajui negeri ini. Ahmad berkata rakyat menjadi "hakim" sama ada mereka masih mahukannya memimpin mereka atau sebaliknya kerana kebiasaannya hukuman yang dijatuhkan rakyat menggambarkan sentimen mereka.

"Jika saya gagal, gantilah saya tetapi untuk masa yang singkat ini, berilah saya peluang membuktikan keikhlasan dan kesungguhan saya memperjuangkan nasib rakyat. "Jangan diletak halangan di hadapan saya yang bertujuan untuk menggagalkan saya," katanya ketika diminta mengulas sama ada kemelut politik yang berlaku sekarang menjejaskan kedudukannya sebagai Menteri Besar Terengganu.

Kah...Kah...Kah...Apa lagi ..bagi je rakyat Tranung jadi hakim...bubar je DUN...Kah...Kah...Kah...
...Bagi peluang rakyat Tranung jadi hakim...Kah...Kah...Kah..
...Kita tengok rakyat Tranung nak sape jadi MB...Natang Mat Said atau Derih natang...Kah...Kah...Kah...
...Silap haribulan dengan semua gang natang sekali bungkus...Kah...Kah...Kah...
...Tinggallah Mat lidah kontot sorang-sorang cium keropok lekor...Kah...Kah...Kah...

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket