Sunday, April 19, 2009

BERITA TIPU RAKYAT - Rahsia AP akan dibukukan

Sunday, April 19, 2009
Rafidah Akan Bukukan Pengalaman Hidupnya

KUALA LUMPUR, 18 April (Bernama) -- Bekas Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Tan Sri Rafidah Aziz akan membukukan pengalaman serta pandangannya tentang kehidupan bagi memberikan gambaran sebenar tentang diri beliau sebagai insan biasa.

Bekas Ketua Wanita Umno itu berkata pembikinan buku dalam bahasa Inggeris itu sedang dijalankan dan dijangka diterbitkan tahun ini."Apa yang mendorong saya menulis buku ini ialah kerana saya selalu sangat digambarkan oleh orang sebagai imej garang, imej agresif dan imej yang mungkin berjalan selalu sehingga tak ada masa untuk rumah tangga dan susah nak beramah-tamah.

"Jadi saya rasa saya nak tulis buku ini untuk menunjukkan kepada orang lain, saya ni manusia biasa, seorang wanita biasa saja, perasaan saya sama macam orang lain, pandangan saya sama macam orang lain, pengalaman saya pun hampir sama dengan ramai wanita yang lain," katanya kepada pemberita selepas melancarkan buku "Imej - Diri Anda Aset Anda" yang ditulis oleh bekas personaliti televisyen Sharifah Shawati Syed Mohd.

...Dalam buku tu ada salinan borang AP lebih tak...Kah...Kah...Kah...
...Dalam buku tu ada cerita macam mana nak dapat AP tak...Kah...Kah...Kah...
...Dalam buku tu ada bagitahu pasal kotak yang lembu Ezam GERAK yang tak bergerak cerita tak...Kah...Kah...Kah..
...Dalam buku tu mesti ada cerita pengalaman nak bagi syer kat anak menantu tak..Kah...Kah...Kah...

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket